helgen har varit toppen trots vädret

Juste, vädret har inte varit med oss denna helgen så jag försökte spendera den inomhus :)
i fredags trffade jag lotta efter skolan och vi gick runt på stan en runda och sedan tog vi en kaffe och satte oss i tivoliparken. Sedan åkte mna hem och väntade på sis och vi tog oss till stan, mötte upp tåbe och åt mat på kosan. Och sedan blev det OC med tåbe :)
lördagsmorgonen spenderades på Nova Lund med Tåbe och hans familj :) blev några fynd där, dock inte vad jag hade velat. Och sedan ungicks jag med fiskpinnen ♥
nu ska jag iväg på fotboll och sedan blir det nog att träna och kansk borde sätta mi vid läxböckerna också? Nja, det får vi se senare. 1 vecka kvar sen är det en välbehövligt lov ♥


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 10:13:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0