lite sådär mycket sjuk

Blev ingen skola i går eller idag för min del eftersom jag blivit sjuk (typ ett virus i kroppen) men det går nog över och hoppas jag kan pallra mig till skolan i morgon. Måste göra massor av saker och hinna få allting gjort.
Den bästa känslan fick jag i går morse. Då jag vaknade upp och frågde mig själv: "vilket ben var det nu jag opererade?" Ja jag fick titta efter min stygn innn jag upptäckte vilket ben det var. Vilken underbar känsla eller hur?
KRYCKORNA ÄR ÄVEN BORTA SEDAN I GÅR :) och det gillar jag väldigt mycket.

ska försöka sova bort huvudvärken och halsonten nu och sedan ska jag göra potatismos med köttbullar !
sedan ska jag nog göra lite övningar för knäet. Ingen vila med det knäet, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0