naturgodis det var länge sen :)

Jag har saknat naturgodis som fan och mami var så snäll så vi åkte och köpte det i dag tillsammans med nudlar&kyckling på kosan :) mums säger jag bara!
Knäet mår bra, jag har tränat på gymmet 2 gånger idag, duktigt Malin. Och allting har gått toppen. Lite jobbigt fortfarande med kryckorna men vad ska man göra åt det egentligen? Typ ingenting..
Det blir en fredags mys kväll med mami och sis är inte hemma så jag får sova lääänge i morgon! I morgon åker jag nog över till Gustav whit the gang och vi har väl lite mys med mat och sådant, det behövs. HA DET GYTT YES!


Jag saknar min gamla hårfärg :/ jag behöver ha sommar och min gamla färg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0