tudeluu .. kanske lite kanske?

helgen har kommit och det känns väldigt bra. Gårdagen spenderades hos Lotta på förmiddagen och kvällen, tro det eller ej men jag spenderade den faktiskt på gymmet tillsammans med min fiskpinne. Vi gymmade från klockan halv 6 till kvart i 8 och det är något jag verkligen rekomenderar! Inget folk där, man kan duscha hur länge som helst efteråt & träning på köpet är ju ett dröm senarium :D
blev stan i morse med mami&sis och det blev lite av varje där. Nu måste jag hitta något jag kan ha på mig i kväll, sedan ska man hoppa in i duschen för att jag och några tjejer i klassen ska bege oss till Linnéa i Hörby :) ska bli trevligt att se Hörby ifrån min syn :D hoppas på en toppen kväll !
morgondagen blir det plugg och kanske någon stund med fotboll, alltid det liksom :)

ha en fin helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0