en dansk skalle, någon?

Det får bli nyheter inom fotbollen igen, Fotbollskanalen Europa var i går natt så det fick man inte missa.

*******************

Mourinho är ute och viftar igen. Han blir avstängd i en match och får sitta på läktaren. Reglerna säger då: ingen kumminikation med bänken eller med tränarna. Tror ni han följde det? Nej han visar upp det klart och tydligt och det lutar mot att han blir straffad ännu längre. Så varför gör "världens bästa tränare" såhär? Oförståligt, nu kan vi lika gärna ta bort regel eftersom den ändå inte kan skötas. Bravo Mourinho!

*******************

Du kan få en dansk skalle, en zidane skalle och nu även en Etoó skalle. Han skallade nämligen en spelare i den senaste matchen. Hjärnsläpp där också eller? Man undrar ju ...

*******************

Håller på med Adventshoppet i Trollhätt... ja ni förstår att det inte är mycket att göra om jag håller på med ridning på jobbet. Äsh jag skrev en artikel innan, jag ÄR nöjd.

*******************

El Clasico smäller snart, nämlingen nästa måndag. Jag söker någon med Canal+? Gärna en man med fina gardiner.

*******************

Vad sjutton har Barcelona för bortaställ? Först gult, sedan orange och nu? öh grönt tror jag?

*******************

Almeria var laget som Barca krossade med 0-8 och nu är tränaren där sparkad. Vilken underlig fotbollsvärd eller hur?

******************

Tillsist, Lagerbäck till WALES istället för blåvitt? Låter bättre tycker jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0